"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ БІРЖАН САЛ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ БҰЛАНДЫ АУЫЛЫНЫҢ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ" КММ
КГУ «ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА СЕЛА БУЛАНДЫ ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО РАЙОНУ БИРЖАН САЛ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Оқушылардың кәсіби бағдары бойынша мектеп директорларының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарларының біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасы

 

 

Оқушылардың кәсіби бағдары бойынша мектеп директорларының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарларының біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасы

 

 

Баспаға «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ

Педагогикалық шеберлік орталығының

ғылыми-әдістемелік кеңесі ұсынған

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ

Педагогикалық шеберлік орталығы, 2019

Барлық құқықтар қорғалған. Осы басылымды кез келген түрінде және кез келген құралдармен, фотокөшірмені және кез келген электронды нұсқаны қоса алғанда, авторлық құқық иесінің жазбаша рұқсатынсыз толық немесе ішінара басып шығаруға немесе таратуға тыйым салынады.

 

мазмұны

1-тарау. Жалпы ережелер

2-тарау. Бағдарламаның мақсаты және міндеттері

3-тарау. Бағдарламаның мазмұны және құрылымы

Қосымша

 

 

 

1-тарау. Жалпы ережелер

 

1. Оқушылардың кәсіби бағдары бойынша мектеп директорларының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарларының біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) мектеп директорларының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарларының (бұдан әрі – тыңдаушылар) біліктілігін арттыру курс шеңберінде білім беру процесін реттейді.

2. Осы Бағдарлама мектеп оқушыларының мамандықты дұрыс таңдауына қолдау көрсету үшін кәсіби бағдар беру жұмысын тиімді ұйымдастырудың мазмұнын, формасын, әдіс-тәсілдерін жетілдіруге және оны өз тәжірибесіне ықпалдастыруға бағытталған. 

3. Осы Бағдарламаның қосымшасына сәйкес оқу жоспары бойынша тыңдаушыларды оқыту курсының ұзақтығы 40 академиялық сағатты құрайды.

 

2-тарау. Бағдарламаның мақсаты мен міндеттері

 

4. Бағдарламаның мақсаты: кәсіби бағдар жұмысын тиімді ұйымдастырудың мазмұнын, формасын, әдіс-тәсілдерін жүзеге асыру бойынша тыңдаушылардың дағдысы мен білімін жетілдіру.

5. Бағдарламаның міндеттері:

1) тыңдаушыдарды оқушылардың бойында жаңа мамандықтар атласы мен болашақта сұранысқа ие болатын мамандықтарға сай ХХІ ғасыр дағдыларын қалыптастыруға үйрету;

2) тұлға қабілеттілігі мен кәсіби бағыттылығын анықтау әдіс-тәсілдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру;

3) білім алушының мамандық таңдаудағы тұлғаның жеке даму моделін құру мен оны жүзеге асыруда ата-аналармен бірлескен жұмыстарды жоспарлау дағдыларын дамыту.

6. Оқу нәтижелері:

1) тыңдаушыдар оқушылардың бойында жаңа мамандықтар атласы мен болашақта сұранысқа ие болатын мамандықтарға сай ХХІ ғасыр дағдыларын қалыптастыруды үйренеді;

2) тұлға қабілеттілігі мен кәсіби бағыттылығын анықтау әдіс-тәсілдерін қолдану дағдылары қалыптасады;

3) білім алушының мамандық таңдаудағы тұлғаның жеке даму моделін құру мен оны жүзеге асыруда ата-аналармен бірлескен жұмыстарды жоспарлауды үйренеді.

 

3-тарау. Бағдарламаның құрылымы мен мазмұны

 

7. Бағдарлама курстың мақсатын шолудан басталады. Тыңдаушылар бағдарлама шеңберінде кәсіби бағдар жұмысының бағыттары мен ерекшеліктерін зерделейді, оқушыларды жылдам өзгермелі өмірге даярлаудағы олардың қабілеттері мен қызығушылықтарына және қоғам сұранысына сай мамандықтарды таңдауы мен шешім қабылдауды жүзеге асыру іс-шараларын ұйымдастыру жолдары қарастырады.

8. Бағдарламаның оқу әдістемелік кешені:

1) Оқушыларының кәсіби бағдары бойынша мектеп директорларының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарларының біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасы;

2) тренерге арналған нұсқаулық;

3) тыңдаушыға арналған нұсқаулық;

4) үлестірме және таныстырылым материалдары.

9.      Оқу процесі Дэвид Колбтың төрт сатылы эмпирикалық моделінің негізінде іске асырылады.

10. Күнделікті сабақтардың соңында тыңдаушылар рефлексия жасап, оқу мақсаттарына жетуді анықтау мақсатында жаттығу орындайды.

11.    Оқыту соңында тыңдаушылар мектеп оқушыларына кәсіби бағдар беру мен мамандық таңдау жұмысын жоспарлайды.

 

 

 

 

Оқушылардың кәсіби бағдары бойынша мектеп директорларының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарларының біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасына қосымша

Оқу жоспары

 

Күн тақырыбы

Сабақ тақырыбы

Сағат саны

1

Кәсіби бағдар мазмұны және мәні

1.Оқуға кіріспе. Кәсіби бағдар мәселесі.

2

2. ХХІ ғасыр мамандықтарының мазмұндық сипаты. 

2

3. ХХІ ғасырда сұранысқа ие болатын мамандықтар.

2

4. Жаңа мамандықтар атласы.   

2

2

ХХІ ғасыр дағдылары

1. Оқушыларды өзгермелі өмірге дайындау.   

2

2. Оқып-үйрену және жаңашылдық дағдылары.

2

3. Ақпарат, медиа және технология саласындағы дағдылар.

2

4. Өзбетінше өмір сүру және кәсіби мансап дағдылары.

2

3

Тұлға қабілеттілігінің психологиялық ерекшеліктері

1. Г.Гарднердің көптік зият теориясы.

4

2. Оқушылардың қабілеттерін зерттеу.

2

3. Кәсіби бағыттылықты зерттеу.

2

4

Мамандық таңдау мен тұлғаның жеке даму моделі

1. Мектеп оқушыларының кәсіби бағытын қалыптастыру құралдары. Мәліметтер жинау.

2

2. Мектеп оқушыларының өмірлік құндылықтары мен таңдау шешімдерін қолдау. 

2

3. Оқушылардың кәсіби бағыты бойынша ата-аналармен жұмыс.

4

5

Қорытынды

1. Кәсіби бағдар жұмыстарын ұйымдастыру.

2

2. Мектеп оқушыларына кәсіби бағдар жұмысын жоспарлау және мамандықтар туралы  ақпараттандыру. 

4

3. Курстағы оқытуды қорытындылау.  Рефлексия. Өзін-өзі және өзара бағамдау.

2

Барлығы

40 сағат

 

Ескерту: 1 академиялық сағаттың ұзақтығы – 45 минут

  

 

Оқушылардың кәсіби бағдары бойынша мектеп директорларының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарларының біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасы

 

 

Баспаға «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ

Педагогикалық шеберлік орталығының

ғылыми-әдістемелік кеңесі ұсынған

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ

Педагогикалық шеберлік орталығы, 2019

Барлық құқықтар қорғалған. Осы басылымды кез келген түрінде және кез келген құралдармен, фотокөшірмені және кез келген электронды нұсқаны қоса алғанда, авторлық құқық иесінің жазбаша рұқсатынсыз толық немесе ішінара басып шығаруға немесе таратуға тыйым салынады.

 

мазмұны

1-тарау. Жалпы ережелер

2-тарау. Бағдарламаның мақсаты және міндеттері

3-тарау. Бағдарламаның мазмұны және құрылымы

Қосымша

 

 

 

1-тарау. Жалпы ережелер

 

1. Оқушылардың кәсіби бағдары бойынша мектеп директорларының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарларының біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) мектеп директорларының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарларының (бұдан әрі – тыңдаушылар) біліктілігін арттыру курс шеңберінде білім беру процесін реттейді.

2. Осы Бағдарлама мектеп оқушыларының мамандықты дұрыс таңдауына қолдау көрсету үшін кәсіби бағдар беру жұмысын тиімді ұйымдастырудың мазмұнын, формасын, әдіс-тәсілдерін жетілдіруге және оны өз тәжірибесіне ықпалдастыруға бағытталған. 

3. Осы Бағдарламаның қосымшасына сәйкес оқу жоспары бойынша тыңдаушыларды оқыту курсының ұзақтығы 40 академиялық сағатты құрайды.

 

2-тарау. Бағдарламаның мақсаты мен міндеттері

 

4. Бағдарламаның мақсаты: кәсіби бағдар жұмысын тиімді ұйымдастырудың мазмұнын, формасын, әдіс-тәсілдерін жүзеге асыру бойынша тыңдаушылардың дағдысы мен білімін жетілдіру.

5. Бағдарламаның міндеттері:

1) тыңдаушыдарды оқушылардың бойында жаңа мамандықтар атласы мен болашақта сұранысқа ие болатын мамандықтарға сай ХХІ ғасыр дағдыларын қалыптастыруға үйрету;

2) тұлға қабілеттілігі мен кәсіби бағыттылығын анықтау әдіс-тәсілдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру;

3) білім алушының мамандық таңдаудағы тұлғаның жеке даму моделін құру мен оны жүзеге асыруда ата-аналармен бірлескен жұмыстарды жоспарлау дағдыларын дамыту.

6. Оқу нәтижелері:

1) тыңдаушыдар оқушылардың бойында жаңа мамандықтар атласы мен болашақта сұранысқа ие болатын мамандықтарға сай ХХІ ғасыр дағдыларын қалыптастыруды үйренеді;

2) тұлға қабілеттілігі мен кәсіби бағыттылығын анықтау әдіс-тәсілдерін қолдану дағдылары қалыптасады;

3) білім алушының мамандық таңдаудағы тұлғаның жеке даму моделін құру мен оны жүзеге асыруда ата-аналармен бірлескен жұмыстарды жоспарлауды үйренеді.

 

3-тарау. Бағдарламаның құрылымы мен мазмұны

 

7. Бағдарлама курстың мақсатын шолудан басталады. Тыңдаушылар бағдарлама шеңберінде кәсіби бағдар жұмысының бағыттары мен ерекшеліктерін зерделейді, оқушыларды жылдам өзгермелі өмірге даярлаудағы олардың қабілеттері мен қызығушылықтарына және қоғам сұранысына сай мамандықтарды таңдауы мен шешім қабылдауды жүзеге асыру іс-шараларын ұйымдастыру жолдары қарастырады.

8. Бағдарламаның оқу әдістемелік кешені:

1) Оқушыларының кәсіби бағдары бойынша мектеп директорларының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарларының біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасы;

2) тренерге арналған нұсқаулық;

3) тыңдаушыға арналған нұсқаулық;

4) үлестірме және таныстырылым материалдары.

9.      Оқу процесі Дэвид Колбтың төрт сатылы эмпирикалық моделінің негізінде іске асырылады.

10. Күнделікті сабақтардың соңында тыңдаушылар рефлексия жасап, оқу мақсаттарына жетуді анықтау мақсатында жаттығу орындайды.

11.    Оқыту соңында тыңдаушылар мектеп оқушыларына кәсіби бағдар беру мен мамандық таңдау жұмысын жоспарлайды.

 

 

 

 

Оқушылардың кәсіби бағдары бойынша мектеп директорларының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарларының біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасына қосымша

Оқу жоспары

 

Күн тақырыбы

Сабақ тақырыбы

Сағат саны

1

Кәсіби бағдар мазмұны және мәні

1.Оқуға кіріспе. Кәсіби бағдар мәселесі.

2

2. ХХІ ғасыр мамандықтарының мазмұндық сипаты. 

2

3. ХХІ ғасырда сұранысқа ие болатын мамандықтар.

2

4. Жаңа мамандықтар атласы.   

2

2

ХХІ ғасыр дағдылары

1. Оқушыларды өзгермелі өмірге дайындау.   

2

2. Оқып-үйрену және жаңашылдық дағдылары.

2

3. Ақпарат, медиа және технология саласындағы дағдылар.

2

4. Өзбетінше өмір сүру және кәсіби мансап дағдылары.

2

3

Тұлға қабілеттілігінің психологиялық ерекшеліктері

1. Г.Гарднердің көптік зият теориясы.

4

2. Оқушылардың қабілеттерін зерттеу.

2

3. Кәсіби бағыттылықты зерттеу.

2

4

Мамандық таңдау мен тұлғаның жеке даму моделі

1. Мектеп оқушыларының кәсіби бағытын қалыптастыру құралдары. Мәліметтер жинау.

2

2. Мектеп оқушыларының өмірлік құндылықтары мен таңдау шешімдерін қолдау. 

2

3. Оқушылардың кәсіби бағыты бойынша ата-аналармен жұмыс.

4

5

Қорытынды

1. Кәсіби бағдар жұмыстарын ұйымдастыру.

2

2. Мектеп оқушыларына кәсіби бағдар жұмысын жоспарлау және мамандықтар туралы  ақпараттандыру. 

4

3. Курстағы оқытуды қорытындылау.  Рефлексия. Өзін-өзі және өзара бағамдау.

2

Барлығы

40 сағат

 

Ескерту: 1 академиялық сағаттың ұзақтығы – 45 минут

 

Жаңартылған күні: 05.05.2020 20:45
Құрылған күні: 05.05.2020 20:45

Текст