БІРЖАН САЛ АУДАНЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ "БҰЛАНДЫ ОРТА МЕКТЕБІ" ММ
ГУ "БУЛАНДИНСКАЯ СШ" ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ РАЙОНА БИРЖАН САЛ

Мы в соц.сетях

    

Список организаций

Галерея

Смотреть все>>>

План урока по казахскому языку "Путешествие в Космос" 4Б класс

12.11.2020

Пән:Қазақ тілі Т2

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7-бөлім «Ғарышқа саяхат»

Мектеп: «Бұланды орта мектебі»ММ

Мұғалімнің аты-жөні: Жунусова Қ.Т.

 Күні: 10.04.20 ж.

Сынып:4 Б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мен астроном боламын

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.1.Оқу түрлерін қолдану

4.3.1.1мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып мұғалімнің көмегімен оқиды.

Көптеген оқушылар: мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқиды

Кейбір оқушылар:мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойыпөз бетінше  оқиды

Бағалау критерийлері

Мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып оқиды

Тілдік мақсаттар

зерттеу,кеңістік, тозаң

 

Құндылықтарды дарыту

Еңбекқорлыққа, төзімділікке үйрету.

Мектеп миссиясын, пайымдауды, Жаһандық азаматтылықты іске асыру

Ғылымға деген қызығушылық таныту.

Пәнаралық байланыс

дүниетану сабағы

АКТ қолдану дағдылары

таныстырылым

Бастапқы білім

Ғарышкер болғым келеді.

 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5  минут

Үй тапсырмасын тексеру

Қызығушылықтарын ояту

Суретке қара. Ғаламшарларды атап бер. Кеңістікте ғаламшарлардан басқа не бар деп ойлайсың?

Сабақтың тақырыбымен және  мақсатымен таныстыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ғаламшарлардың әлемі, орналасқан аймағы

кеңістік

Ғаламшарларды зерттейтін адам

астроном

Ғаламшарлардың айналасында болатын ұсақ денелер

тозаң

Ғаламшарлардың өзгерісін бақылау, салыстыру, жазу жұмыстары

зерттеу

Ғаламшарларды Күннің магнит сияқты өзіне тартуы

тартылыс

күші

(МК, Ұ) Жаңа сөздерді меңгерту.

 

Сөздерді анықтамаларымен сәйкестендіреді.

 

Мұғалім оқыған ақпаратты тыңдап, сұрақтарға жауап береді.

Сен білесің бе?

Аспан әлемін, ғаламшарды зерттейтін адамды астроном деп атайды. Астрономдардың айтуынша, Жер ғаламшарыКүннің айналасындағы газдардан, тозаңдардан пайда болған.Ал Күннің тартылыс күшінен кеңістікте ғаламшарлар пайда болған деген болжам бар.

  • Астроном нені зерттейді?
  • Жер ғаламшары неден пайда болған?
  • Кеңістікте ғаламшарлар ненің әсерінен пайда болған?

 

(Ө) Өлеңді мәнерлеп оқы. Түсінгеніңді айтып бер.

Мен астроном боламын

Білімін жиып ғаламның

Мен астроном боламын.

Ғаламшарлар әлемін

Зерттеу менің қалауым.

Білімін жиып ғаламның

Мен астроном боламын.

Арманымның жолында

Көтерем ғылым жалауын.

Н. Даулеткереева

 

Сұрақтарға жауап береді.

  1. Өлең неше шумақтан тұрады?
  2. Өлеңнің әр шумағында неше жол бар?
  3. Өлеңнің әр жолында неше буын бар?

 

(Ө) Өлеңді қайталап оқып, сұрақтарға жауап береді.

  • Өлең не туралы?
  • Астроном болу үшін не істеу керек?
  • Астроном адамдар немен айналысады?
  • Астрономдар неліктен ғаламшарларды зерттейді?
  • Өлеңдегі кейіпкер алдына қандай мақсат қойды?

Дескриптор:

  • Оқыған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.
  • Мәтіннен қажетті ақпаратты анықтайды.

Оқушының тапсырмаға кері байланысы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

3 минут

 

Рефлексия

  • Бүгін сабақта не үйрендің?
  • Не қиын болды?

 

 

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

 

Жоғарғы деңгейлі сұрақтар құрастыру

Жұптық бағалау.

Ұжымдық, жұптық жұмыс кезеңінде бір-біріне құрметкөрсету.

Пән:Қазақ тілі Т2

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7-бөлім «Ғарышқа саяхат»

Мектеп: «Бұланды орта мектебі»ММ

Мұғалімнің аты-жөні: Жунусова Қ.Т.

 Күні: 10.04.20 ж.

Сынып:4 Б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мен астроном боламын

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.1.Оқу түрлерін қолдану

4.3.1.1мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып мұғалімнің көмегімен оқиды.

Көптеген оқушылар: мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқиды

Кейбір оқушылар:мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойыпөз бетінше  оқиды

Бағалау критерийлері

Мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып оқиды

Тілдік мақсаттар

зерттеу,кеңістік, тозаң

 

Құндылықтарды дарыту

Еңбекқорлыққа, төзімділікке үйрету.

Мектеп миссиясын, пайымдауды, Жаһандық азаматтылықты іске асыру

Ғылымға деген қызығушылық таныту.

Пәнаралық байланыс

дүниетану сабағы

АКТ қолдану дағдылары

таныстырылым

Бастапқы білім

Ғарышкер болғым келеді.

 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5  минут

Үй тапсырмасын тексеру

Қызығушылықтарын ояту

Суретке қара. Ғаламшарларды атап бер. Кеңістікте ғаламшарлардан басқа не бар деп ойлайсың?

Сабақтың тақырыбымен және  мақсатымен таныстыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ғаламшарлардың әлемі, орналасқан аймағы

кеңістік

Ғаламшарларды зерттейтін адам

астроном

Ғаламшарлардың айналасында болатын ұсақ денелер

тозаң

Ғаламшарлардың өзгерісін бақылау, салыстыру, жазу жұмыстары

зерттеу

Ғаламшарларды Күннің магнит сияқты өзіне тартуы

тартылыс

күші

(МК, Ұ) Жаңа сөздерді меңгерту.

 

Сөздерді анықтамаларымен сәйкестендіреді.

 

Мұғалім оқыған ақпаратты тыңдап, сұрақтарға жауап береді.

Сен білесің бе?

Аспан әлемін, ғаламшарды зерттейтін адамды астроном деп атайды. Астрономдардың айтуынша, Жер ғаламшарыКүннің айналасындағы газдардан, тозаңдардан пайда болған.Ал Күннің тартылыс күшінен кеңістікте ғаламшарлар пайда болған деген болжам бар.

  • Астроном нені зерттейді?
  • Жер ғаламшары неден пайда болған?
  • Кеңістікте ғаламшарлар ненің әсерінен пайда болған?

 

(Ө) Өлеңді мәнерлеп оқы. Түсінгеніңді айтып бер.

Мен астроном боламын

Білімін жиып ғаламның

Мен астроном боламын.

Ғаламшарлар әлемін

Зерттеу менің қалауым.

Білімін жиып ғаламның

Мен астроном боламын.

Арманымның жолында

Көтерем ғылым жалауын.

Н. Даулеткереева

 

Сұрақтарға жауап береді.

  1. Өлең неше шумақтан тұрады?
  2. Өлеңнің әр шумағында неше жол бар?
  3. Өлеңнің әр жолында неше буын бар?

 

(Ө) Өлеңді қайталап оқып, сұрақтарға жауап береді.

  • Өлең не туралы?
  • Астроном болу үшін не істеу керек?
  • Астроном адамдар немен айналысады?
  • Астрономдар неліктен ғаламшарларды зерттейді?
  • Өлеңдегі кейіпкер алдына қандай мақсат қойды?

Дескриптор:

  • Оқыған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.
  • Мәтіннен қажетті ақпаратты анықтайды.

Оқушының тапсырмаға кері байланысы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

3 минут

 

Рефлексия

  • Бүгін сабақта не үйрендің?
  • Не қиын болды?

 

 

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

 

Жоғарғы деңгейлі сұрақтар құрастыру

Жұптық бағалау.

Ұжымдық, жұптық жұмыс кезеңінде бір-біріне құрметкөрсету.

Пән:Қазақ тілі Т2

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7-бөлім «Ғарышқа саяхат»

Мектеп: «Бұланды орта мектебі»ММ

Мұғалімнің аты-жөні: Жунусова Қ.Т.

 Күні: 10.04.20 ж.

Сынып:4 Б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мен астроном боламын

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.1.Оқу түрлерін қолдану

4.3.1.1мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып мұғалімнің көмегімен оқиды.

Көптеген оқушылар: мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқиды

Кейбір оқушылар:мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойыпөз бетінше  оқиды

Бағалау критерийлері

Мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып оқиды

Тілдік мақсаттар

зерттеу,кеңістік, тозаң

 

Құндылықтарды дарыту

Еңбекқорлыққа, төзімділікке үйрету.

Мектеп миссиясын, пайымдауды, Жаһандық азаматтылықты іске асыру

Ғылымға деген қызығушылық таныту.

Пәнаралық байланыс

дүниетану сабағы

АКТ қолдану дағдылары

таныстырылым

Бастапқы білім

Ғарышкер болғым келеді.

 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5  минут

Үй тапсырмасын тексеру

Қызығушылықтарын ояту

Суретке қара. Ғаламшарларды атап бер. Кеңістікте ғаламшарлардан басқа не бар деп ойлайсың?

Сабақтың тақырыбымен және  мақсатымен таныстыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ғаламшарлардың әлемі, орналасқан аймағы

кеңістік

Ғаламшарларды зерттейтін адам

астроном

Ғаламшарлардың айналасында болатын ұсақ денелер

тозаң

Ғаламшарлардың өзгерісін бақылау, салыстыру, жазу жұмыстары

зерттеу

Ғаламшарларды Күннің магнит сияқты өзіне тартуы

тартылыс

күші

(МК, Ұ) Жаңа сөздерді меңгерту.

 

Сөздерді анықтамаларымен сәйкестендіреді.

 

Мұғалім оқыған ақпаратты тыңдап, сұрақтарға жауап береді.

Сен білесің бе?

Аспан әлемін, ғаламшарды зерттейтін адамды астроном деп атайды. Астрономдардың айтуынша, Жер ғаламшарыКүннің айналасындағы газдардан, тозаңдардан пайда болған.Ал Күннің тартылыс күшінен кеңістікте ғаламшарлар пайда болған деген болжам бар.

  • Астроном нені зерттейді?
  • Жер ғаламшары неден пайда болған?
  • Кеңістікте ғаламшарлар ненің әсерінен пайда болған?

 

(Ө) Өлеңді мәнерлеп оқы. Түсінгеніңді айтып бер.

Мен астроном боламын

Білімін жиып ғаламның

Мен астроном боламын.

Ғаламшарлар әлемін

Зерттеу менің қалауым.

Білімін жиып ғаламның

Мен астроном боламын.

Арманымның жолында

Көтерем ғылым жалауын.

Н. Даулеткереева

 

Сұрақтарға жауап береді.

  1. Өлең неше шумақтан тұрады?
  2. Өлеңнің әр шумағында неше жол бар?
  3. Өлеңнің әр жолында неше буын бар?

 

(Ө) Өлеңді қайталап оқып, сұрақтарға жауап береді.

  • Өлең не туралы?
  • Астроном болу үшін не істеу керек?
  • Астроном адамдар немен айналысады?
  • Астрономдар неліктен ғаламшарларды зерттейді?
  • Өлеңдегі кейіпкер алдына қандай мақсат қойды?

Дескриптор:

  • Оқыған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.
  • Мәтіннен қажетті ақпаратты анықтайды.

Оқушының тапсырмаға кері байланысы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

3 минут

 

Рефлексия

  • Бүгін сабақта не үйрендің?
  • Не қиын болды?

 

 

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

 

Жоғарғы деңгейлі сұрақтар құрастыру

Жұптық бағалау.

Ұжымдық, жұптық жұмыс кезеңінде бір-біріне құрметкөрсету.

Пән:Қазақ тілі Т2

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7-бөлім «Ғарышқа саяхат»

Мектеп: «Бұланды орта мектебі»ММ

Мұғалімнің аты-жөні: Жунусова Қ.Т.

 Күні: 10.04.20 ж.

Сынып:4 Б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мен астроном боламын

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.1.Оқу түрлерін қолдану

4.3.1.1мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып мұғалімнің көмегімен оқиды.

Көптеген оқушылар: мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқиды

Кейбір оқушылар:мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойыпөз бетінше  оқиды

Бағалау критерийлері

Мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып оқиды

Тілдік мақсаттар

зерттеу,кеңістік, тозаң

 

Құндылықтарды дарыту

Еңбекқорлыққа, төзімділікке үйрету.

Мектеп миссиясын, пайымдауды, Жаһандық азаматтылықты іске асыру

Ғылымға деген қызығушылық таныту.

Пәнаралық байланыс

дүниетану сабағы

АКТ қолдану дағдылары

таныстырылым

Бастапқы білім

Ғарышкер болғым келеді.

 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5  минут

Үй тапсырмасын тексеру

Қызығушылықтарын ояту

Суретке қара. Ғаламшарларды атап бер. Кеңістікте ғаламшарлардан басқа не бар деп ойлайсың?

Сабақтың тақырыбымен және  мақсатымен таныстыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ғаламшарлардың әлемі, орналасқан аймағы

кеңістік

Ғаламшарларды зерттейтін адам

астроном

Ғаламшарлардың айналасында болатын ұсақ денелер

тозаң

Ғаламшарлардың өзгерісін бақылау, салыстыру, жазу жұмыстары

зерттеу

Ғаламшарларды Күннің магнит сияқты өзіне тартуы

тартылыс

күші

(МК, Ұ) Жаңа сөздерді меңгерту.

 

Сөздерді анықтамаларымен сәйкестендіреді.

 

Мұғалім оқыған ақпаратты тыңдап, сұрақтарға жауап береді.

Сен білесің бе?

Аспан әлемін, ғаламшарды зерттейтін адамды астроном деп атайды. Астрономдардың айтуынша, Жер ғаламшарыКүннің айналасындағы газдардан, тозаңдардан пайда болған.Ал Күннің тартылыс күшінен кеңістікте ғаламшарлар пайда болған деген болжам бар.

  • Астроном нені зерттейді?
  • Жер ғаламшары неден пайда болған?
  • Кеңістікте ғаламшарлар ненің әсерінен пайда болған?

 

(Ө) Өлеңді мәнерлеп оқы. Түсінгеніңді айтып бер.

Мен астроном боламын

Білімін жиып ғаламның

Мен астроном боламын.

Ғаламшарлар әлемін

Зерттеу менің қалауым.

Білімін жиып ғаламның

Мен астроном боламын.

Арманымның жолында

Көтерем ғылым жалауын.

Н. Даулеткереева

 

Сұрақтарға жауап береді.

  1. Өлең неше шумақтан тұрады?
  2. Өлеңнің әр шумағында неше жол бар?
  3. Өлеңнің әр жолында неше буын бар?

 

(Ө) Өлеңді қайталап оқып, сұрақтарға жауап береді.

  • Өлең не туралы?
  • Астроном болу үшін не істеу керек?
  • Астроном адамдар немен айналысады?
  • Астрономдар неліктен ғаламшарларды зерттейді?
  • Өлеңдегі кейіпкер алдына қандай мақсат қойды?

Дескриптор:

  • Оқыған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.
  • Мәтіннен қажетті ақпаратты анықтайды.

Оқушының тапсырмаға кері байланысы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

3 минут

 

Рефлексия

  • Бүгін сабақта не үйрендің?
  • Не қиын болды?

 

 

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

 

Жоғарғы деңгейлі сұрақтар құрастыру

Жұптық бағалау.

Ұжымдық, жұптық жұмыс кезеңінде бір-біріне құрметкөрсету.

Пән:Қазақ тілі Т2

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7-бөлім «Ғарышқа саяхат»

Мектеп: «Бұланды орта мектебі»ММ

Мұғалімнің аты-жөні: Жунусова Қ.Т.

 Күні: 10.04.20 ж.

Сынып:4 Б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мен астроном боламын

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.1.Оқу түрлерін қолдану

4.3.1.1мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып мұғалімнің көмегімен оқиды.

Көптеген оқушылар: мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқиды

Кейбір оқушылар:мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойыпөз бетінше  оқиды

Бағалау критерийлері

Мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып оқиды

Тілдік мақсаттар

зерттеу,кеңістік, тозаң

 

Құндылықтарды дарыту

Еңбекқорлыққа, төзімділікке үйрету.

Мектеп миссиясын, пайымдауды, Жаһандық азаматтылықты іске асыру

Ғылымға деген қызығушылық таныту.

Пәнаралық байланыс

дүниетану сабағы

АКТ қолдану дағдылары

таныстырылым

Бастапқы білім

Ғарышкер болғым келеді.

 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5  минут

Үй тапсырмасын тексеру

Қызығушылықтарын ояту

Суретке қара. Ғаламшарларды атап бер. Кеңістікте ғаламшарлардан басқа не бар деп ойлайсың?

Сабақтың тақырыбымен және  мақсатымен таныстыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ғаламшарлардың әлемі, орналасқан аймағы

кеңістік

Ғаламшарларды зерттейтін адам

астроном

Ғаламшарлардың айналасында болатын ұсақ денелер

тозаң

Ғаламшарлардың өзгерісін бақылау, салыстыру, жазу жұмыстары

зерттеу

Ғаламшарларды Күннің магнит сияқты өзіне тартуы

тартылыс

күші

(МК, Ұ) Жаңа сөздерді меңгерту.

 

Сөздерді анықтамаларымен сәйкестендіреді.

 

Мұғалім оқыған ақпаратты тыңдап, сұрақтарға жауап береді.

Сен білесің бе?

Аспан әлемін, ғаламшарды зерттейтін адамды астроном деп атайды. Астрономдардың айтуынша, Жер ғаламшарыКүннің айналасындағы газдардан, тозаңдардан пайда болған.Ал Күннің тартылыс күшінен кеңістікте ғаламшарлар пайда болған деген болжам бар.

  • Астроном нені зерттейді?
  • Жер ғаламшары неден пайда болған?
  • Кеңістікте ғаламшарлар ненің әсерінен пайда болған?

 

(Ө) Өлеңді мәнерлеп оқы. Түсінгеніңді айтып бер.

Мен астроном боламын

Білімін жиып ғаламның

Мен астроном боламын.

Ғаламшарлар әлемін

Зерттеу менің қалауым.

Білімін жиып ғаламның

Мен астроном боламын.

Арманымның жолында

Көтерем ғылым жалауын.

Н. Даулеткереева

 

Сұрақтарға жауап береді.

  1. Өлең неше шумақтан тұрады?
  2. Өлеңнің әр шумағында неше жол бар?
  3. Өлеңнің әр жолында неше буын бар?

 

(Ө) Өлеңді қайталап оқып, сұрақтарға жауап береді.

  • Өлең не туралы?
  • Астроном болу үшін не істеу керек?
  • Астроном адамдар немен айналысады?
  • Астрономдар неліктен ғаламшарларды зерттейді?
  • Өлеңдегі кейіпкер алдына қандай мақсат қойды?

Дескриптор:

  • Оқыған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.
  • Мәтіннен қажетті ақпаратты анықтайды.

Оқушының тапсырмаға кері байланысы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

3 минут

 

Рефлексия

  • Бүгін сабақта не үйрендің?
  • Не қиын болды?

 

 

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

 

Жоғарғы деңгейлі сұрақтар құрастыру

Жұптық бағалау.

Ұжымдық, жұптық жұмыс кезеңінде бір-біріне құрметкөрсету.

Пән:Қазақ тілі Т2

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7-бөлім «Ғарышқа саяхат»

Мектеп: «Бұланды орта мектебі»ММ

Мұғалімнің аты-жөні: Жунусова Қ.Т.

 Күні: 10.04.20 ж.

Сынып:4 Б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мен астроном боламын

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.1.Оқу түрлерін қолдану

4.3.1.1мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып мұғалімнің көмегімен оқиды.

Көптеген оқушылар: мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқиды

Кейбір оқушылар:мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойыпөз бетінше  оқиды

Бағалау критерийлері

Мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып оқиды

Тілдік мақсаттар

зерттеу,кеңістік, тозаң

 

Құндылықтарды дарыту

Еңбекқорлыққа, төзімділікке үйрету.

Мектеп миссиясын, пайымдауды, Жаһандық азаматтылықты іске асыру

Ғылымға деген қызығушылық таныту.

Пәнаралық байланыс

дүниетану сабағы

АКТ қолдану дағдылары

таныстырылым

Бастапқы білім

Ғарышкер болғым келеді.

 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5  минут

Үй тапсырмасын тексеру

Қызығушылықтарын ояту

Суретке қара. Ғаламшарларды атап бер. Кеңістікте ғаламшарлардан басқа не бар деп ойлайсың?

Сабақтың тақырыбымен және  мақсатымен таныстыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ғаламшарлардың әлемі, орналасқан аймағы

кеңістік

Ғаламшарларды зерттейтін адам

астроном

Ғаламшарлардың айналасында болатын ұсақ денелер

тозаң

Ғаламшарлардың өзгерісін бақылау, салыстыру, жазу жұмыстары

зерттеу

Ғаламшарларды Күннің магнит сияқты өзіне тартуы

тартылыс

күші

(МК, Ұ) Жаңа сөздерді меңгерту.

 

Сөздерді анықтамаларымен сәйкестендіреді.

 

Мұғалім оқыған ақпаратты тыңдап, сұрақтарға жауап береді.

Сен білесің бе?

Аспан әлемін, ғаламшарды зерттейтін адамды астроном деп атайды. Астрономдардың айтуынша, Жер ғаламшарыКүннің айналасындағы газдардан, тозаңдардан пайда болған.Ал Күннің тартылыс күшінен кеңістікте ғаламшарлар пайда болған деген болжам бар.

  • Астроном нені зерттейді?
  • Жер ғаламшары неден пайда болған?
  • Кеңістікте ғаламшарлар ненің әсерінен пайда болған?

 

(Ө) Өлеңді мәнерлеп оқы. Түсінгеніңді айтып бер.

Мен астроном боламын

Білімін жиып ғаламның

Мен астроном боламын.

Ғаламшарлар әлемін

Зерттеу менің қалауым.

Білімін жиып ғаламның

Мен астроном боламын.

Арманымның жолында

Көтерем ғылым жалауын.

Н. Даулеткереева

 

Сұрақтарға жауап береді.

  1. Өлең неше шумақтан тұрады?
  2. Өлеңнің әр шумағында неше жол бар?
  3. Өлеңнің әр жолында неше буын бар?

 

(Ө) Өлеңді қайталап оқып, сұрақтарға жауап береді.

  • Өлең не туралы?
  • Астроном болу үшін не істеу керек?
  • Астроном адамдар немен айналысады?
  • Астрономдар неліктен ғаламшарларды зерттейді?
  • Өлеңдегі кейіпкер алдына қандай мақсат қойды?

Дескриптор:

  • Оқыған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.
  • Мәтіннен қажетті ақпаратты анықтайды.

Оқушының тапсырмаға кері байланысы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

3 минут

 

Рефлексия

  • Бүгін сабақта не үйрендің?
  • Не қиын болды?

 

 

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

 

Жоғарғы деңгейлі сұрақтар құрастыру

Жұптық бағалау.

Ұжымдық, жұптық жұмыс кезеңінде бір-біріне құрметкөрсету.

Пән:Қазақ тілі Т2

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7-бөлім «Ғарышқа саяхат»

Мектеп: «Бұланды орта мектебі»ММ

Мұғалімнің аты-жөні: Жунусова Қ.Т.

 Күні: 10.04.20 ж.

Сынып:4 Б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мен астроном боламын

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.1.Оқу түрлерін қолдану

4.3.1.1мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып мұғалімнің көмегімен оқиды.

Көптеген оқушылар: мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқиды

Кейбір оқушылар:мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойыпөз бетінше  оқиды

Бағалау критерийлері

Мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып оқиды

Тілдік мақсаттар

зерттеу,кеңістік, тозаң

 

Құндылықтарды дарыту

Еңбекқорлыққа, төзімділікке үйрету.

Мектеп миссиясын, пайымдауды, Жаһандық азаматтылықты іске асыру

Ғылымға деген қызығушылық таныту.

Пәнаралық байланыс

дүниетану сабағы

АКТ қолдану дағдылары

таныстырылым

Бастапқы білім

Ғарышкер болғым келеді.

 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5  минут

Үй тапсырмасын тексеру

Қызығушылықтарын ояту

Суретке қара. Ғаламшарларды атап бер. Кеңістікте ғаламшарлардан басқа не бар деп ойлайсың?

Сабақтың тақырыбымен және  мақсатымен таныстыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ғаламшарлардың әлемі, орналасқан аймағы

кеңістік

Ғаламшарларды зерттейтін адам

астроном

Ғаламшарлардың айналасында болатын ұсақ денелер

тозаң

Ғаламшарлардың өзгерісін бақылау, салыстыру, жазу жұмыстары

зерттеу

Ғаламшарларды Күннің магнит сияқты өзіне тартуы

тартылыс

күші

(МК, Ұ) Жаңа сөздерді меңгерту.

 

Сөздерді анықтамаларымен сәйкестендіреді.

 

Мұғалім оқыған ақпаратты тыңдап, сұрақтарға жауап береді.

Сен білесің бе?

Аспан әлемін, ғаламшарды зерттейтін адамды астроном деп атайды. Астрономдардың айтуынша, Жер ғаламшарыКүннің айналасындағы газдардан, тозаңдардан пайда болған.Ал Күннің тартылыс күшінен кеңістікте ғаламшарлар пайда болған деген болжам бар.

  • Астроном нені зерттейді?
  • Жер ғаламшары неден пайда болған?
  • Кеңістікте ғаламшарлар ненің әсерінен пайда болған?

 

(Ө) Өлеңді мәнерлеп оқы. Түсінгеніңді айтып бер.

Мен астроном боламын

Білімін жиып ғаламның

Мен астроном боламын.

Ғаламшарлар әлемін

Зерттеу менің қалауым.

Білімін жиып ғаламның

Мен астроном боламын.

Арманымның жолында

Көтерем ғылым жалауын.

Н. Даулеткереева

 

Сұрақтарға жауап береді.

  1. Өлең неше шумақтан тұрады?
  2. Өлеңнің әр шумағында неше жол бар?
  3. Өлеңнің әр жолында неше буын бар?

 

(Ө) Өлеңді қайталап оқып, сұрақтарға жауап береді.

  • Өлең не туралы?
  • Астроном болу үшін не істеу керек?
  • Астроном адамдар немен айналысады?
  • Астрономдар неліктен ғаламшарларды зерттейді?
  • Өлеңдегі кейіпкер алдына қандай мақсат қойды?

Дескриптор:

  • Оқыған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.
  • Мәтіннен қажетті ақпаратты анықтайды.

Оқушының тапсырмаға кері байланысы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

3 минут

 

Рефлексия

  • Бүгін сабақта не үйрендің?
  • Не қиын болды?

 

 

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

 

Жоғарғы деңгейлі сұрақтар құрастыру

Жұптық бағалау.

Ұжымдық, жұптық жұмыс кезеңінде бір-біріне құрметкөрсету.

Пән:Қазақ тілі Т2

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7-бөлім «Ғарышқа саяхат»

Мектеп: «Бұланды орта мектебі»ММ

Мұғалімнің аты-жөні: Жунусова Қ.Т.

 Күні: 10.04.20 ж.

Сынып:4 Б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мен астроном боламын

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.1.Оқу түрлерін қолдану

4.3.1.1мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып мұғалімнің көмегімен оқиды.

Көптеген оқушылар: мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқиды

Кейбір оқушылар:мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойыпөз бетінше  оқиды

Бағалау критерийлері

Мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып оқиды

Тілдік мақсаттар

зерттеу,кеңістік, тозаң

 

Құндылықтарды дарыту

Еңбекқорлыққа, төзімділікке үйрету.

Мектеп миссиясын, пайымдауды, Жаһандық азаматтылықты іске асыру

Ғылымға деген қызығушылық таныту.

Пәнаралық байланыс

дүниетану сабағы

АКТ қолдану дағдылары

таныстырылым

Бастапқы білім

Ғарышкер болғым келеді.

 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5  минут

Үй тапсырмасын тексеру

Қызығушылықтарын ояту

Суретке қара. Ғаламшарларды атап бер. Кеңістікте ғаламшарлардан басқа не бар деп ойлайсың?

Сабақтың тақырыбымен және  мақсатымен таныстыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ғаламшарлардың әлемі, орналасқан аймағы

кеңістік

Ғаламшарларды зерттейтін адам

астроном

Ғаламшарлардың айналасында болатын ұсақ денелер

тозаң

Ғаламшарлардың өзгерісін бақылау, салыстыру, жазу жұмыстары

зерттеу

Ғаламшарларды Күннің магнит сияқты өзіне тартуы

тартылыс

күші

(МК, Ұ) Жаңа сөздерді меңгерту.

 

Сөздерді анықтамаларымен сәйкестендіреді.

 

Мұғалім оқыған ақпаратты тыңдап, сұрақтарға жауап береді.

Сен білесің бе?

Аспан әлемін, ғаламшарды зерттейтін адамды астроном деп атайды. Астрономдардың айтуынша, Жер ғаламшарыКүннің айналасындағы газдардан, тозаңдардан пайда болған.Ал Күннің тартылыс күшінен кеңістікте ғаламшарлар пайда болған деген болжам бар.

  • Астроном нені зерттейді?
  • Жер ғаламшары неден пайда болған?
  • Кеңістікте ғаламшарлар ненің әсерінен пайда болған?

 

(Ө) Өлеңді мәнерлеп оқы. Түсінгеніңді айтып бер.

Мен астроном боламын

Білімін жиып ғаламның

Мен астроном боламын.

Ғаламшарлар әлемін

Зерттеу менің қалауым.

Білімін жиып ғаламның

Мен астроном боламын.

Арманымның жолында

Көтерем ғылым жалауын.

Н. Даулеткереева

 

Сұрақтарға жауап береді.

  1. Өлең неше шумақтан тұрады?
  2. Өлеңнің әр шумағында неше жол бар?
  3. Өлеңнің әр жолында неше буын бар?

 

(Ө) Өлеңді қайталап оқып, сұрақтарға жауап береді.

  • Өлең не туралы?
  • Астроном болу үшін не істеу керек?
  • Астроном адамдар немен айналысады?
  • Астрономдар неліктен ғаламшарларды зерттейді?
  • Өлеңдегі кейіпкер алдына қандай мақсат қойды?

Дескриптор:

  • Оқыған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.
  • Мәтіннен қажетті ақпаратты анықтайды.

Оқушының тапсырмаға кері байланысы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

3 минут

 

Рефлексия

  • Бүгін сабақта не үйрендің?
  • Не қиын болды?

 

 

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

 

Жоғарғы деңгейлі сұрақтар құрастыру

Жұптық бағалау.

Ұжымдық, жұптық жұмыс кезеңінде бір-біріне құрметкөрсету.

Просмотров: 9


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст